- Odwiedziny: 6367290
- Do końca roku: 257 dni
- Do wakacji: 64 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Czwartek, 2024-04-18
Imieniny: Apoloniusza, Bogusławy
Dzieci prawa - wspólna sprawa.
KARTA PROJEKTU |
|
KLASY |
IV A, VI E, VII D, VII C, VIII A, VIII B, VIII C, VIII D, |
PRZEDMIOT: |
Wiedza o społeczeństwie – klasy VIII |
KOORDYNATOR |
Arleta Paprocka |
WSPÓŁREALIZUJĄCY: |
Jadwiga Krawczyk, Lidia Liszkowska, Magdalena Skiba, Joanna Fabianowska – wychowawcy, n-le języka polskiego; |
PROBLEM- |
DZIECI PRAWA – WSPÓLNA SPRAWA |
CELE / EFEKTY PROJEKTU: |
Zorganizowanie i przeprowadzenie akcji obchodów Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka z UNICEF. |
CZAS REALIZACJI PROJEKTU (od – do): |
16. listopada – 07. grudnia 2020 |
PLANOWANY SPOSÓB |
Spotkania on-line w zespołach klasowych oraz wszystkich uczniów zaangażowanych w działania. |
OPIS PROJEKTU/ETAPY |
I etap: II etap: III etap: IV etap: |
|
|
PROBLEM- |
DZIECI PRAWA – WSPÓLNA SPRAWA |
KOORDYNATOR PROJEKTU: |
|
Podsumowanie / efekty Podsumowanie projektu miało miejsce 10. grudnia 2020 roku w Dniu Praw Człowieka na spotkaniu ON-LINE, w którym uczestniczyli uczniowie ośmiu klas biorących udział w realizacji projektu wraz z wychowawcami oraz zaproszeni Goście: dyrektor szkoły – p. Anna Pupka i przedstawicielka Amnesty International – p. Justyna Kuzar. Więcej TUTAJ. Zakończenie i podsumowanie projektu było zarazem początkiem włączenia się naszej szkoły w akcję Maratonu Pisania Listów. Pani Justyna Kuzar opowiedziała o historii Maratonu, o bohaterach akcji oraz o możliwościach udziału młodzieży w Maratonie. Sprawozdawcy klas przedstawili informacje o wykonanych zadaniach w ramach projektu i obejrzeliśmy prezentację wybranych prac. Efekty będzie można zobaczyć na stronie internetowej szkoły - TUTAJ. Wartością dodaną projektu jest niewątpliwie innowacyjny sposób realizacji zadań. Mimo zdalnego nauczania, uczniowie, wykorzystując platformę Oficce 365, mieli możliwość pracy w grupach. Nauczyli się pracy w zespołach zadaniowych z nauczycielem konsultantem na udostępnionych dokumentach w czasie rzeczywistym. Nauczyciele realizujący projekt mieli wgląd w pracę każdego ucznia i możliwość oceny rzeczywistego wkładu pracy. WIĘCEJ O PROJEKCIE - TUTAJ. |