- Odwiedziny: 6400844
- Do końca roku: 250 dni
- Do wakacji: 57 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Czwartek, 2024-04-25
Imieniny: Jarosława, Marka
INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE
Projekt
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Indywidualizacja nauczania w klasach I-III
POKONUJEMY TRUDNOŚCI! STAWIAMY NA ZDOLNOŚCI!
Numer i nazwa Priorytetu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Numer i nazwa Działania:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2. wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Okres realizacji projektu: 17.09.2012 – 25.06.2013
Kwota dofinansowania dla Szkoły Podstawowej w Pniewach: 144602,70 zł, w tym:
- 97 802,70 zł na zakup wyposażenia w materiały dydaktyczne,
- 46 800, 00 zł na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w roku szkolnym 2012/2013
Cel ogólny projektu: zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych uczniów szkół gminy Pniewy poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III.
Cele szczegółowe działań projektowych w naszej szkole:
- zwiększenie kompetencji matematycznych,
- zwiększenie kompetencji w czytaniu i pisaniu,
- poprawa wymowy,
- poprawa postawy ciała,
- wzmocnienie umiejętności w komunikacji społecznej,
- intensyfikacja umiejętności teatralno – muzycznych,
- intensyfikacja umiejętności matematyczno – przyrodniczych,
- intensyfikacja umiejętności plastycznych,
- intensyfikacja umiejętności językowych w zakresie języka niemieckiego.
Prowadzący zajęcia: zespół nauczycieli, który opracował i realizuje działania ukierunkowane na indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów.
Grupa docelowa: 218 uczniów klas I-III ze Szkoły Podstawowej w Pniewach, 26 grup zajęciowych
Lp. |
Rodzaj zajęć |
Ilość grup |
Liczba dzieci |
Liczba godzin |
1 |
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji |
3 |
24 |
90 |
2 |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
3 |
24 |
90 |
3 |
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy |
4 |
18 |
120 |
4 |
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy |
4 |
56 |
120 |
5 |
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne |
2 |
16 |
60 |
6 |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych – ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno – przyrodniczych |
3 |
24 |
90 |
7 |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – artystyczno – plastycznie |
3 |
24 |
90 |
8 |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – teatralno – muzycznie |
1 |
8 |
30 |
9 |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język niemiecki |
3 |
24 |
90 |