Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 6372844
    • Do końca roku: 255 dni
    • Do wakacji: 62 dni
  • Kalendarium

    Sobota, 2024-04-20

    Imieniny: Agnieszki, Amalii

PROJEKT EDUKACYJNY Z ANGIELSKIEGO PT. „KRAJE ANGLOJĘZYCZNE- I LIKE”

Nauczyciel odpowiedzialny Bogumiła Hładki SP Pniewy
Agnieszka Bąk Gimnazjum im. Ks. Kan. M. Maciejewskiego

Cele projektu:

  1. Samodzielne przygotowanie informacji poświęconych krajom angielskiego obszaru językowego według kryteriów podanych przez nauczyciela.

  2. Zaprezentowanie wykonanej pracy indywidualnie lub w parach przed kolegami i koleżankami z klasy, następnie na lekcji w Gimnazjum im. Ks. Kan. Mariana Maciejewskiego. Nawiązanie współpracy w ramach języka angielskiego z nauczycielami i uczniami Gimnazjum w Pniewach.

  3. Umiejętność wykorzystywania w nauce technologii informacyjnej i komunikacyjnej. Uczniowie korzystają z różnych źródeł w celu zdobycia informacji, następnie prezentują zgromadzone materiały w postaci samodzielnie przygotowanej pracę z użyciem programów do tworzenia prezentacji multimedialnych.

  4. Podsumowanie: nauka samodzielności i odpowiedzialności w przygotowaniu powierzonej pracy, dotrzymywanie terminów, współpraca z nauczycielem oraz partnerem biorącym udział w przygotowaniu prezentacji, uczenie twórczego myślenia, rozwój zainteresowań uczniów krajami angielskiego obszaru językowego, podróżami, rozbudzenie wrażliwości na inne kultury, umiejętność zaprezentowania własnej pracy przed nieznanym audytorium.


II.  Czas trwania: przygotowywanie prezentacji przez uczniów klas 5 i 6 przez cały rok szkolny. W listopadzie spotkanie na lekcji angielskiego w Szkole Podstawowej z uczniami z Gimnazjum: lekcja z wykorzystaniem gier i zabaw w języku angielskim. Gimnazjaliści prowadzą lekcję angielskiego. Głównym celem spotkania jest zapoznanie uczestników projektu.

Uczniowie klas 5 i 6 prezentują swoje prace na lekcjach angielskiego w Gimnazjum w marcu. Do tego czasu przygotowują quiz na podstawie informacji zawartych w swoich prezentacjach. Pytania posłużą jako podsumowanie po każdej prezentacji skierowane do uczniów Gimnazjum.