- Odwiedziny: 6399412
- Do końca roku: 250 dni
- Do wakacji: 57 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Czwartek, 2024-04-25
Imieniny: Jarosława, Marka
Deutsch macht Spaß!
Nazwa innowacji |
Deutsch macht Spaß! |
Temat innowacji |
Interaktywne zadania domowe. |
Imię i nazwisko autora / zespołu autorskiego |
Anna Hojnacka |
Imię i nazwisko osoby/osób wdrażających innowację |
Anna Hojnacka |
Czas trwania innowacji |
01.2019 - 06.2020 |
Rodzaj innowacji j (właściwe podkreślić) |
Osoby objęte działaniami (właściwe podkreślić) |
Zajęcia edukacyjne objęte innowacją (właściwe podkreślić |
- programowa, -wychowawcza, -dydaktyczna, -opiekuńcza, -terapeutyczno-zdrowotna, -przedmiotowa -eksperyment pedagogiczny -techmologiczna |
- jeden oddział (klasa 6b) lub grupa uczniów, |
- wybrane zajęcia edukacyjne, - jeden przedmiot nauczania, |
Opis innowacji |
|
Uzasadnienie potrzeby innowacji |
Wprowadzenie innowacji jest odpowiedzią na wymagania edukacyjne zawarte w aktualnej podstawie programowej dla II etapu edukacyjnego. |
Cele innowacji pedagogicznej |
Innowacyjna forma zadań domowych ma na celu zachęcenie i zmotywowanie uczniów do nauki języka niemieckiego przez wprowadzenie atrakcyjnej formy pracy domowej wykonywanej w sieci na portalu edukacyjnym. |
Spodziewane efekty |
Innowacyjne potraktowanie zadań domowych zakłada wykorzystanie w procesie nauczania nowoczesnych narzędzi (komputer, laptop, tablet) i spowoduje, że uczniowie chętniej będą uczyć się języka niemieckiego. Wszechobecny język angielski i atrakcyjność form, w jakich jest on dostępny dla dzieci i młodzieży, sprawia, że język niemiecki nie wytrzymuje językowej konkurencji, dlatego nauczyciele języka niemieckiego w szczególny sposób powinni zatroszczyć się o atrakcyjność form, dzięki którym uczniowie będą utrwalać zdobyte wiadomości. |
Opis innowacji |
Uczniowie po zalogowaniu się na stronie internetowej learningapps, rozwiązują wskazane przez nauczyciela zadania lub je samodzielnie tworzą. |
Sposoby ewaluacji |
Zaplanowano przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej z pytaniami kontrolnymi, czy zaproponowana forma zadań domowych przyniosła spodziewane efekty. |