- Odwiedziny: 6403317
- Do końca roku: 249 dni
- Do wakacji: 56 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Piątek, 2024-04-26
Imieniny: Marii, Marzeny
Niezwykłe przygody - Escape room w edukacji wczesnoszkonej
Nazwa innowacji |
Niezwykłe przygody - Escape room w edukacji wczesnoszkolnej. |
Autor innowacji |
Justyna Bromber |
Imię i nazwisko osoby/osób wdrażających innowację |
Justyna Bromber |
Czas trwania innowacji |
luty- czerwiec 2021r. |
Cel wdrożenia innowacji |
Wzbogacenie i uatrakcyjnienie procesu dydaktyczno-wychowawczego edukacji wczesnoszkolnej. |
Zakres innowacji:
|
Adresatami innowacji są uczniowie klasy 2a. Czas realizacji innowacji obejmuje II półrocze roku szkolnego 2020/2021 Zajęcia innowacyjne odbywać się będą w ramach godzin do dyspozycji dyrektora, raz w miesiącu. W przypadku edukacji zdalnej Niniejsza innowacja ma na celu szerzenie idei współpracy w grupie oraz kształcenie umiejętności rozwiązywania problemów. |
Tematyka zajęć
Spodziewane efekty |
Zagadnienia zostały opracowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla I etapu edukacyjnego. Przewidziano realizację ok. 3 bloków tematycznych: 1. Święta z matematyką. 2. Dzień Ziemi. 3. Bezpieczne wakacje. Uczniowie zdobędą umiejętności pracy w parach. Staną się bohaterami akcji. Będą zaangażowani i chętni do współpracy, by osiągnąć wyznaczony cel. Zdobędą i utrwalą wiedzę poprzez zabawę. |
Opis innowacji |
Uczniowie pracując w parach rozwiązują zagadki logiczne, łamigłówki i zadania, aby wyjść z zamkniętego pokoju. Pary zmieniają się za pomocą losowania (patyczki). Dzieci pracują wspólnie przy jednym komputerze/tablecie rozwiązując daną grę. Ich praca zostaje automatycznie podsumowana: wyjście/opuszczenie pokoju oznacza, że wszystkie zadania zostały prawidłowo wykonane. |
Sposoby ewaluacji |
Ankieta uczniowska online. |
Podsumowanie innowacji - TUTAJ