- Odwiedziny: 6404630
- Do końca roku: 248 dni
- Do wakacji: 55 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Sobota, 2024-04-27
Imieniny: Sergiusza, Teofila
Pi-STACJA: DARMOWE WIDEOLEKCJE Z MATEMATYKI
Nazwa innowacji |
Pi-stacja: Darmowe wideolekcje z matematyki. |
Temat innowacji |
Głodni wiedzy – sięgnij po Pi-stacje. |
Imię i nazwisko autora / zespołu autorskiego |
Alina Pigla Anna Ciszak Justyna Grzeszczak |
Imię i nazwisko osoby/osób wdrażających innowację |
Nauczyciele matematyki: Alina Pigla Anna Ciszak Justyna Grzeszczak Lucyna Węglarz Agnieszka Wendt Marek Wendt |
Czas trwania innowacji |
listopad – czerwiec 2019/2020 |
Rodzaj innowacji j (właściwe podkreślić) |
Osoby objęte działaniami (właściwe podkreślić) |
Zajęcia edukacyjne objęte innowacją (właściwe podkreślić |
- programowa, -wychowawcza, -dydaktyczna, -opiekuńcza, -terapeutyczno-zdrowotna, -przedmiotowa -eksperyment pedagogiczny -technologiczna |
- jeden oddział lub grupa uczniów, klas V - VIII |
- wybrane zajęcia edukacyjne, - jeden przedmiot nauczania - matematyka |
Opis innowacji |
|
Uzasadnienie potrzeby innowacji |
Uczniom coraz trudniej przyswoić i utrwalić nowe zagadnienia z matematyki. Filmiki edukacyjne wskazują inny obraz spostrzegania matematyki. |
Cele innowacji pedagogicznej |
- uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego, - wykorzystanie filmów do przygotowania nowego materiału lub powtórzenia materiału, - wyrównanie szans uczniów poprzez zapewnienie dostępu do dobrej jakości materiałów edukacyjnych, z których można się uczyć w dowolnym miejscu i czasie. |
Spodziewane efekty |
-poprawienie wyników nauczania, - uczniowie stają się bardziej odpowiedzialni za swój proces kształcenia. |
Opis innowacji |
Innowacja będzie polegała na wykorzystaniu filmików: - jako wprowadzenie do tematu, -powtórzenie i utrwalenie wiadomości na lekcjach i zajęciach dodatkowych, - jako pomoc dla uczniów w domu. |
Sposoby ewaluacji |
Naturalną formą ewaluacji będzie poziom zadowolenia uczniów z własnych dokonań i umiejętności rozwiązywania problemów matematycznych. |
Pniewy, dnia15 października 2019r