Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach

Środa, 2024-05-08

Imieniny: Kornela, Lizy

Wycieczka klasy 1d i 1c

17 maja klasy 1c i 1d wybrały się na wycieczkę do Pirackiego Parku Rozrywki Nenufar w Kościanie.

Było to wspaniałe przeżycie przepełnione wieloma atrakcjami. Przygoda zaczęła się od spotkania na tratwie, którą popłynęliśmy w niezwykłą podróż. Ubrani w kapoki mogliśmy spróbować swoich sił w wiosłowaniu, co sprawiło nam dużą radość. Rejs tratwą był okazją do obserwacji przyrodniczych.Płynęliśmy też Tunelem Strachu, gdzie czekały na nas zabawne dinozaury.
Po dotarciu na "suchy ląd" mieliśmy okazję odwiedzić wioskę Indian, postrzelać z łuku i poskakać na trampolinie. W Parku Miniatur zobaczyliśmy kamienne posągi z Wyspy Wielkanocnej, Łuk Triumfalny, Wieżę Eiffla, Statuę Wolności czy greckie posągi. Odwiedziliśmy zakręcony domek, park linowy i zjeżdżaliśmy z wysokiej góry na pontonach.

Po zakupie pamiątek, udaliśmy się w drogę powrotną. Naszą wycieczkę zaliczamy do udanej, a przeżytą przygodę będziemy długo i miło wspominać.
Park dostarczył nam nie tylko wspaniałej rozrywki, ale umożliwił zwiedzenie "całego świata" w kilka godzin.