Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach

Niedziela, 2024-05-05

Imieniny: Irydy, Tamary

KLASY 1B I 3B NA WYCIECZCE I... NIEOCZEKIWANE SPOTKANIE Z GWIAZDĄ

W dniu 20 listopada wybraliśmy się  do kina w Poznaniu. Film nosił tytuł „Rysiek Lwie Serce”   i opowiadał o chłopcu, który bardzo chciał zostać rycerzem.

Na swojej drodze napotykał na różne przeszkody, jednak jego ciężka praca, wytrwałość i upór zostały nagrodzone. Film był dowcipny i bardzo się wszystkim podobał. Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta na lotnisku Ławica. Widzieliśmy z bliska lądujące samoloty, zwiedziliśmy halę przylotów i odlotów, jednak takiej niespodzianki jaka nas spotkała nikt się nie spodziewał… W hali odlotów spotkaliśmy gwiazdę polskiej reprezentacji  w piłce nożnej, Kubę Błaszczykowskiego, którego jeszcze wczoraj oglądaliśmy w telewizji podczas meczu z Irlandią! Okazał się on bardzo miłym i sympatycznym człowiekiem. Rozdał wszystkim chętnym autografy, a także zrobił sobie z nami kilka pamiątkowych zdjęć. Długo staliśmy przed halą odlotów, machając Panu Kubie na pożegnanie. Wróciliśmy do domu zadowoleni i pełni wrażeń.